niedziela, 1 grudnia 2013

Podsumowanie miesiąca. Listopad 2013

Ani się nie obejrzałyśmy, a już minął listopad. Wy też tak macie, że im zimniej, tym bardziej chciałybyście nie wychodzić z łóżka i czytać, czytać, czytać?

Bea:
książki:
  1. Alchemik, Michael Scott. 320 stron.
  2. Tańcz, tańcz, tańcz, Haruki Murakami. 536 stron.
  3. Pod kopułą, Stephen King. 928 stron.
  4. Morderstwo w Orient Expressie, Agata Christie. 264 strony.
Łącznie 2048 stron, w zaokrągleniu 68 stron dziennie. Wypadam gorzej niż w zeszłym miesiącu, ale chyba nie jest tak źle. O mangach nawet nie wspominam - nie przeczytałam ani jednej!

Pastelraven:
książki:
  1. GONE Faza piąta: Ciemność, Michael Grant 464 strony.
  2. Książę Mgły, Carlos Ruiz Zafón, 222 strony.
  3. Balladyna, Juliusz Słowacki, 153 strony.
  4. Koralina, Neil Gaiman, 160 stron.
  5. Czarna bezgwiezdna noc, Stephen King, 488 stron.
Łącznie 1487 stron, czyli około 49 dziennie.

mangi:
  1. DOGS: Stray dogs howling in the dark, Shirow Miwa, 222 strony.
  2. DOGS: Bullets & Carnage tom 1, Shirow Miwa, 206 stron.
  3. DOGS: Bullets & Carnage tom 2, Shirow Miwa, 190 stron.
  4. DOGS: Bullets & Carnage tom 3, Shirow Miwa, 194 strony.
  5. Crimson Shell, Jun Mochizuki, 224 strony.
  6. Attack on Titan tom 1, Isayama Hajime, ok. 200 stron.
  7. Attack on Titan tom 2, Isayama Hajime, ok 200 stron.
  8. Attack on Titan tom 3, Isayama Hajime, ok 200 stron.
Łącznie 1636 stron, dziennie około 54.

14 komentarzy:

  1. Jestem jakimś maniakiem, czytałam te wszystkie mangi kiedyś :D Muszę zrobić takie podsumowanie jak Wy, wtedy dowiem się, ile czytam mang miesięcznie. Ostatnio mniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób, całkiem fajna sprawa z takimi podsumowaniami :) Ale pewnie będziesz mieć trochę dużo liczenia :D
      R.I.P kalkulator Myszy [*]

      Usuń
    2. Policzyłam, że w listopadzie przeczytałam 22 tomy mang, co daje 0,73 na dzień i 140 rozdziałów, co daje 4,6. Mizernie, w wakacje potrafiłam po 70 rozdziałów dziennie wbijać :D

      Usuń
    3. W porównaniu do mnie to i tak dużo :D

      Usuń
  2. Z liczeniem stron pewnie nigdy nie będe się bawić. Wolę powymieniać co zakupiłam w danym miesiącu. Jestem zbyt leniwa na liczenie stron :D
    DOGS-y <3 Nie moge sie doczekać grudniowego tomiku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie lubię sobie zliczać ilość stron :)
      Badou na okładce <3

      Usuń
  3. Uła, to ja chyba powinnam zliczać ile codziennie czytam stron fanfików, czy tam słów, słów byłoby łatwiej, bo książki to generalnie nie moja bajka. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słów? Ile liczenia, gratuluję ambicji :D

      Usuń
    2. @Pastel Raven fakt, ale chyba jednak jeste za leniwa, by podliczać strony. ^^
      @ Bea haha nie jestem ambitna a wręcz przeciwnie, bo jak się czyta opowiadania w necie to zazwyczaj strony podliczają ile coś ma słów a nie stron, dlatego w ten sposób byłoby łatwiej. ^^

      Usuń
  4. "Tańcz, tańcz, tańcz" kiedyś na pewno przeczytam, "Morderstwo w Orient Expresie" mam w planach, ale akurat nie ma jej w bibliotece ;c
    "Książę Mgły" bardzo mi się podobał i właśnie czytam "Pałac Północy", a z mang, to zamówiłam DOGSów, więc wkrótce zabieram się do lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na 4 tom DOGS-ów, nawet niezła seria ;)

      Usuń
    2. O taak, strasznie polecam ci Murakamiego, genialny pisarz.

      Usuń
  5. Whohoho, nie jest aż tak źle!

    OdpowiedzUsuń