piątek, 1 listopada 2013

Podsumowanie miesiąca. Październik 2013

No i z ulubionym świętem Bei (strasznego Halloween wszystkim życzę!) przyszedł czas na podsumowania miesiąca. Kto ile ksiązek i mang przeczytał, po ile dziennie.. Jak na spowiedzi. Oj, grzeszne jesteśmy :p

Bea:
książki:
  1. Córka kata, Oliver Potzsch. 460 stron
  2. Harry Potter i kamień filozoficzny, J. K. Rowling. 324 strony
  3. Bajki robotów, Stanisław Lem. 226 stron
  4. Ostatnie poświęcenie, Richelle Mead. 544 strony
  5. Solaris, Stanisław Lem. 236 stron
  6. Delirium, Lauren Oliver. 360 stron
mangi:
  1. Bleach t. 20, Tite Kubo. ok. 200 stron
  2. Bleach, t.22, Tite Kubo. 216 stron
  3. Naruto, t.4, Masaki Kishimoto. 179 stron
  4. Ao no exorcist, t.1, Kazue Kato. 180 stron
Wychodzi mi więc:
  1. 69 stron książki dziennie (razem 2150),
  2. 25 stron mangi dziennie (razem 775).


Pastelraven:
książki:
  1. Nevermore: Kruk, Kelly Creagh. 456 stron
  2. Antygona, Sofokles. 176 stron
mangi:
  1. Kuroshitsuji, t.13, Yana Toboso. 170 stron
  2. Ibitsu, t.1, Ryou Haruka. ok. 200 stron
  3. Ibitsu, t.2, Ryou Haruka. ok. 200 stron
  4. Pandora Hearts, t.5, Mochizuki Jun, ok. 200 stron
  5. Pandora Hearts, t.6, Mochizuki Jun, ok. 200 stron
  6. Pandora Hearts, t.7, Mochizuki Jun, ok. 200 stron
Wychodzi mi więc:
  1. 20 stron książki dziennie (razem 632),
  2. 37 stron mangi dziennie (razem 1170).
A jak u was? :)

8 komentarzy:

  1. Jejku, ja wypadam blado w porównaniu do was, prawie nic nie przeczytałam w tym miesiącu :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie tylko dwie książki (w tym lekturę), bo mam mało wolnego czasu, a jak już to zarywam noc ;^; Ale niedawno byłam w bibliotece i mam półmetrowy stos do przeczytania, może dodam notkę stosikową ;3

      Usuń
  2. U mnie jest tak, że nie mogłabym zliczyć mang. Wyszłoby pewnie... sporo. Nie, nie będę szacować, by nie wyjść na AŻ takiego nolifa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, widziałam zdjęcie twojej mangowej półki na blogu, masz ich dość sporo, podczas gdy ja mam tylko 21 xD Zazdroszczę kolekcji ;3

      Usuń
    2. Czytam w internetach znacznie więcej... I potem nie można się rozeznać, ale pewnie z 20 tomów miesięcznie albo i więcej będzie.
      TAK BARDZO NIE MAM ŻYCIA.
      Ludzie mają po 300 mang na półkach...

      Usuń
  3. Ah a gdzie Bleach 21? :D Jeden z moich ulubionych tomików bo... bo Hirako :D
    Ładne statystyki... Ja jestem za leniwa, żeby zliczać strony itp. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba tomiki pożyczyłam od koleżanki, a że ma braki.. :D
      Strony zawsze można sprawdzić na internecie, na jakichś portalach książkowych :)

      Usuń
  4. Podziwiam was, tyle czytać xDD Chociaż w sumie, mang czytam w miarę dużo...

    OdpowiedzUsuń